- Khoá luận
- Ký hiệu PL/XG: 510.71 NG527TH
Nhan đề: Flipped classroom:
DDC
| 510.71 |
Tác giả CN
| Nguyễn, Thu Thủy |
Nhan đề
| Flipped classroom:theory and implementation in teaching topic "vectors" (Grade 10 Geometry) :Khoá luận tốt nghiệp đại học /Nguyễn Thu Thủy ; Dr. Nguyễn Ngọc Tú (Hướng dẫn khoa học) |
Thông tin xuất bản
| H. :Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 [phát hành],2021 |
Mô tả vật lý
| 95tr. ;29cm |
Phụ chú
| ĐTTS ghi: Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2. Khoa Toán |
Tóm tắt
| Research the theory of online teaching (E-learning), Blended learning (B-learning) and in particular, the Flipped classroom. To study the current geometry curriculum, textbooks at high school in Vietnam, in order to find ways to apply special forms to teaching practice. Apply the model of "Flipped classroom" to teaching a specific content at high school level. |
Từ khóa tự do
| Lớp học đảo ngược |
Từ khóa tự do
| Dạy học trực tuyến |
Từ khóa tự do
| Hình học |
Từ khóa tự do
| Lớp 10 |
Từ khóa tự do
| Phương pháp dạy học |
Tác giả(bs) CN
| Nguyễn, Ngọc Tú |
Địa chỉ
| Thư viện SP2 |
| 000 | 00000nam a2200000 a 4500 |
---|
001 | 34088 |
---|
002 | 6 |
---|
004 | 53900142-B776-4898-ABE7-0A223730A63E |
---|
008 | 2021 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |aTL nội sinh |
---|
039 | |y20220309170513|zanhbl |
---|
040 | |aTVSP2 |
---|
041 | |aEng |
---|
044 | |avm |
---|
082 | 04|a510.71|bNG527TH |
---|
100 | 10|aNguyễn, Thu Thủy |
---|
245 | 10|aFlipped classroom:|btheory and implementation in teaching topic "vectors" (Grade 10 Geometry) :|bKhoá luận tốt nghiệp đại học /|cNguyễn Thu Thủy ; Dr. Nguyễn Ngọc Tú (Hướng dẫn khoa học) |
---|
260 | |aH. :|bTrường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 [phát hành],|c2021 |
---|
300 | |a95tr. ;|c29cm|e01File |
---|
500 | |aĐTTS ghi: Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2. Khoa Toán |
---|
502 | |aKhoá luận tốt nghiệp đại học. Phương pháp dạy học Toán |
---|
504 | |aTài liệu tham khảo và Phụ lục: cuối chính văn |
---|
520 | |aResearch the theory of online teaching (E-learning), Blended learning (B-learning) and in particular, the Flipped classroom. To study the current geometry curriculum, textbooks at high school in Vietnam, in order to find ways to apply special forms to teaching practice. Apply the model of "Flipped classroom" to teaching a specific content at high school level. |
---|
653 | |aLớp học đảo ngược |
---|
653 | |aDạy học trực tuyến |
---|
653 | |aHình học |
---|
653 | |aLớp 10 |
---|
653 | |aPhương pháp dạy học |
---|
691 | |aPhương pháp dạy học Toán |
---|
700 | 10|aNguyễn, Ngọc Tú|eHướng dẫn khoa học |
---|
852 | |aThư viện SP2 |
---|
890 | |a0|b0|c1|d32 |
---|
911 | |aTống Đăng Cường |
---|
|
Không tìm thấy biểu ghi nào
|
|
|
|