Dòng Nội dung
1
Basic marketing : A global-managerial approach / William D. Perreault, E. Jerome McCarthy

Boston : McGraw-Hill, 1999
xxiv, 791p. : ill. ; 28cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Branding across borders : a guide to global brand marketing / James R. Gregory with Jack G. Wiechmann

Chicago, Ill. : McGraw-Hill, 2002
xxiv, 232 p. : ill ; 24 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Duck and (re)cover : The embattled business owner’s guide to survival and growth / Steven S. Little

Hoboken : John Wiley & Sons, 2009
viii, 213 p. ; 23cm


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
E-commerce / Jeffrey F. Rayport, Bernard J. Jaworski

Boston : McGraw-Hill/Irwin MarketspaceU, 2001
xxxv, 420 p. : ill. ; 26 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Everything you want / Jennifer Wood and Barney Allan

Oxford : Capstone, 2003
182 ; 24cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)