• Khoá luận
  • Ký hiệu PL/XG: 420 D108L
    Nhan đề: Effectiveness of dictation technique in improving bottom-up listening skills for first year efl students at a public university in Vietnam :

DDC 420
Tác giả CN Dao, Nhat Linh
Nhan đề Effectiveness of dictation technique in improving bottom-up listening skills for first year efl students at a public university in Vietnam :Khoá luận tốt nghiệp đại học /Dao Nhat Linh; PhD. Nguyen Thi Hong Nhat (Hướng dẫn khoa học)
Thông tin xuất bản H. :Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 [phát hành],2021
Mô tả vật lý 84tr. ;29cm
Phụ chú ĐTTS ghi: Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2. Khoa Tiếng Anh
Tóm tắt This study aimed to examine the effectiveness of dictation EFL listening exercises for first-year English major students at Hanoi Pedagogical University 2. To achieve the goals of the study, the study addressed three research questions: Research question 1: What are the difficulties in listening skills of first-year English major students at HPU2? Research question 2: What are students’ attitudes towards the usage of dictation in doing listening exercises? Research question 3: Do first-year English major students at HPU2 enhance their bottom-up listening skills by practicing dictation listening exercises? In addition, the researcher uses an intervention study along with data collection tools such as Survey Questionnaire, Pre- and Post-Test, and Interview.
Từ khóa tự do Đọc chính tả
Từ khóa tự do Kĩ năng đọc
Từ khóa tự do Việt Nam
Từ khóa tự do Đại học
Từ khóa tự do Sinh viên
Từ khóa tự do Kĩ năng nghe
Tác giả(bs) CN Nguyen, Thi Hong Nhat
Địa chỉ Thư viện SP2
00000000nam a2200000 a 4500
00134162
0026
00469165700-0351-40DF-A0FA-2153480C13FE
008 2021 vm| vie
0091 0
020|aTL nội sinh
039|y20220309172631|zanhbl
040|aTVSP2
041|aVie
044|avm
08204|a420|bD108L
10010|aDao, Nhat Linh
24510|aEffectiveness of dictation technique in improving bottom-up listening skills for first year efl students at a public university in Vietnam :|bKhoá luận tốt nghiệp đại học /|cDao Nhat Linh; PhD. Nguyen Thi Hong Nhat (Hướng dẫn khoa học)
260|aH. :|bTrường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 [phát hành],|c2021
300|a84tr. ;|c29cm|e01File
500|aĐTTS ghi: Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2. Khoa Tiếng Anh
502|aKhoá luận tốt nghiệp đại học. Tiếng Anh
504|aTài liệu tham khảo và Phụ lục: cuối chính văn
520|aThis study aimed to examine the effectiveness of dictation EFL listening exercises for first-year English major students at Hanoi Pedagogical University 2. To achieve the goals of the study, the study addressed three research questions: Research question 1: What are the difficulties in listening skills of first-year English major students at HPU2? Research question 2: What are students’ attitudes towards the usage of dictation in doing listening exercises? Research question 3: Do first-year English major students at HPU2 enhance their bottom-up listening skills by practicing dictation listening exercises? In addition, the researcher uses an intervention study along with data collection tools such as Survey Questionnaire, Pre- and Post-Test, and Interview.
653|aĐọc chính tả
653|aKĩ năng đọc
653|aViệt Nam
653|aĐại học
653|aSinh viên
653|aKĩ năng nghe
691|aTiếng Anh
70010|aNguyen, Thi Hong Nhat|eHướng dẫn khoa học
852|aThư viện SP2
890|a0|b0|c1|d68
911|aTống Đăng Cường
Không tìm thấy biểu ghi nào