- Khoá luận
- Ký hiệu PL/XG: 420 D108L
Nhan đề: Effectiveness of dictation technique in improving bottom-up listening skills for first year efl students at a public university in Vietnam :
DDC
| 420 |
Tác giả CN
| Dao, Nhat Linh |
Nhan đề
| Effectiveness of dictation technique in improving bottom-up listening skills for first year efl students at a public university in Vietnam :Khoá luận tốt nghiệp đại học /Dao Nhat Linh; PhD. Nguyen Thi Hong Nhat (Hướng dẫn khoa học) |
Thông tin xuất bản
| H. :Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 [phát hành],2021 |
Mô tả vật lý
| 84tr. ;29cm |
Phụ chú
| ĐTTS ghi: Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2. Khoa Tiếng Anh |
Tóm tắt
| This study aimed to examine the effectiveness of dictation EFL listening exercises for first-year English major students at Hanoi Pedagogical University 2. To achieve the goals of the study, the study addressed three research questions: Research question 1: What are the difficulties in listening skills of first-year English major students at HPU2? Research question 2: What are students’ attitudes towards the usage of dictation in doing listening exercises? Research question 3: Do first-year English major students at HPU2 enhance their bottom-up listening skills by practicing dictation listening exercises? In addition, the researcher uses an intervention study along with data collection tools such as Survey Questionnaire, Pre- and Post-Test, and Interview. |
Từ khóa tự do
| Đọc chính tả |
Từ khóa tự do
| Kĩ năng đọc |
Từ khóa tự do
| Việt Nam |
Từ khóa tự do
| Đại học |
Từ khóa tự do
| Sinh viên |
Từ khóa tự do
| Kĩ năng nghe |
Tác giả(bs) CN
| Nguyen, Thi Hong Nhat |
Địa chỉ
| Thư viện SP2 |
| 000 | 00000nam a2200000 a 4500 |
---|
001 | 34162 |
---|
002 | 6 |
---|
004 | 69165700-0351-40DF-A0FA-2153480C13FE |
---|
008 | 2021 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |aTL nội sinh |
---|
039 | |y20220309172631|zanhbl |
---|
040 | |aTVSP2 |
---|
041 | |aVie |
---|
044 | |avm |
---|
082 | 04|a420|bD108L |
---|
100 | 10|aDao, Nhat Linh |
---|
245 | 10|aEffectiveness of dictation technique in improving bottom-up listening skills for first year efl students at a public university in Vietnam :|bKhoá luận tốt nghiệp đại học /|cDao Nhat Linh; PhD. Nguyen Thi Hong Nhat (Hướng dẫn khoa học) |
---|
260 | |aH. :|bTrường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 [phát hành],|c2021 |
---|
300 | |a84tr. ;|c29cm|e01File |
---|
500 | |aĐTTS ghi: Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2. Khoa Tiếng Anh |
---|
502 | |aKhoá luận tốt nghiệp đại học. Tiếng Anh |
---|
504 | |aTài liệu tham khảo và Phụ lục: cuối chính văn |
---|
520 | |aThis study aimed to examine the effectiveness of dictation EFL listening exercises for first-year English major students at Hanoi Pedagogical University 2. To achieve the goals of the study, the study addressed three research questions: Research question 1: What are the difficulties in listening skills of first-year English major students at HPU2? Research question 2: What are students’ attitudes towards the usage of dictation in doing listening exercises? Research question 3: Do first-year English major students at HPU2 enhance their bottom-up listening skills by practicing dictation listening exercises? In addition, the researcher uses an intervention study along with data collection tools such as Survey Questionnaire, Pre- and Post-Test, and Interview. |
---|
653 | |aĐọc chính tả |
---|
653 | |aKĩ năng đọc |
---|
653 | |aViệt Nam |
---|
653 | |aĐại học |
---|
653 | |aSinh viên |
---|
653 | |aKĩ năng nghe |
---|
691 | |aTiếng Anh |
---|
700 | 10|aNguyen, Thi Hong Nhat|eHướng dẫn khoa học |
---|
852 | |aThư viện SP2 |
---|
890 | |a0|b0|c1|d68 |
---|
911 | |aTống Đăng Cường |
---|
|
Không tìm thấy biểu ghi nào
|
|
|
|