Thư Viện Trường Đại Học Sư Phạm Hà Nội 2
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
Trang chủ
Giới thiệu
Cơ cấu tổ chức
Sứ mệnh và tầm nhìn
Chức năng nhiệm vụ
Cơ sở vật chất
Lịch sử hình thành và phát triển
Nội quy
TRA CỨU
Tìm nâng cao
Tìm lướt
Tìm chuyên gia
Tra cứu liên thư viện
Tạp chí
HỖ TRỢ
Hỏi đáp nhanh
Hướng dẫn sử dụng Thư viện
Hướng dẫn đăng ký khóa học
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Biểu mẫu
Cung cấp bản sao tài liệu
Dịch vụ thông tin chọn lọc
Cung cấp không gian và tiện ích
Dịch vụ tư vấn thông tin
Giới thiệu tài liệu mới
Diễn đàn
100
|
Đăng nhập
TRÌNH ĐƠN TRA CỨU
Tìm nâng cao
Tìm chuyên gia
Tài liệu mới
Tìm lướt
Tra cứu liên thư viện
Sắp xếp:
Nhan đề
Tác giả
Ký hiệu PL/XG
Năm xuất bản và Nhan đề
Năm xuất bản và Tác giả
Tăng dần
Giảm dần
Dòng
Nội dung
1
Effectiveness of dictation technique in improving bottom-up listening skills for first year efl students at a public university in Vietnam : Khoá luận tốt nghiệp đại học / Dao Nhat Linh; PhD. Nguyen Thi Hong Nhat (Hướng dẫn khoa học)
H. : Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 [phát hành], 2021
84tr. ; 29cm
This study aimed to examine the effectiveness of dictation EFL listening exercises for first-year English major students at Hanoi Pedagogical University 2. To achieve the goals of the study, the study addressed three research questions: Research question 1: What are the difficulties in listening skills of first-year English major students at HPU2? Research question 2: What are students’ attitudes towards the usage of dictation in doing listening exercises? Research question 3: Do first-year English major students at HPU2 enhance their bottom-up listening skills by practicing dictation listening exercises? In addition, the researcher uses an intervention study along with data collection tools such as Survey Questionnaire, Pre- and Post-Test, and Interview.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0)
Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:68)